

IMDB : 8,8
Tür : Dram / Savaş
Yönetmen : Steven Spielberg
Senaryo : Steven Zaillian , Thomas Keneally (Kitap)
Görüntü Yönetmeni : Janusz Kaminski
Müzik : John Williams
Yapım : 1993, ABD , 197 dk.
SOK! 1 AYDA iNGiLiZCE KONUSTURUYORUZ. NASIL MI? TIKLAYIN!
Oyuncular
Liam Neeson (Oskar Schindler) , Ben Kingsley (Itzhak Stern) , Ralph Fiennes (Amon Goeth) , Caroline Goodall (Emilie Schindler) , Jonathan Sagall (Poldek Pfefferberg)
Gerçek bir hayat hikayesinden uyarlanan film, Oskar Schindler adlı bir Alman iÅŸadamının 2. Dünya Savaşı sırasında Polonya’da kurduÄŸu fabrikada Yahudi işçileri çalıştırmaya baÅŸlaması ve bu sayede 1100 Yahudi’nin hayatını kurtarmasını konu alıyor.
Steven Spielberg’in en önemli yapıtları arasında sayılan ve ünlü yönetmene Oscar kazandıran film, 1994 yılında 12 dalda Oscar’a aday olmuÅŸ ve 7 dalda kazanmıştı. Filmin kazandığı Oscar’lar : En İyi Film, Yönetim, Kurgu, Sanat Yönetimi, Görüntü, Özgün Müzik ve Senaryo Uyarlaması.
Not:60 dakika sonra video duracaktır.Ya diğer alternatiften kaldığınız dakikadan devam ediniz Ya da Modemi kapatıp açınız.Sayfayı yenileyip devam ediniz.
Not:60 dakika sonra video duracaktır.Ya diğer alternatiften kaldığınız dakikadan devam ediniz Ya da Modemi kapatıp açınız.Sayfayı yenileyip devam ediniz.
Putlocker izlemek için tıklayın
movshare izlemek için tıklayın
-
Yusuf diyorki : 07 March 2008
Yine yahudi propagandası.kendilerine yapılanları şimdi yine kendileri başkalarına yapıyor(filistin),kendi tarihlerinden ders almıyorlar.Filme gelince;film süper.Köftehorlar yaptımı iyi yapıyorlar.Filmin siyah beyaz oluşuda ilginç bir ayrıntı.
-
25turk59 diyorki : 07 March 2008
ya bu filmde yahudilerden sabun yapıyodular galiba haha ha 10 üzerinden 7
-
onur diyorki : 07 March 2008
memo-lee yorumuna katılıyorum harika bır film demıycem çünkü bu gerçek bır hıkaye
-
memo-lee diyorki : 07 March 2008
sagol onur eger bu tarz filmleri seviyorsan the pianist i ve la vita e bella atli filmleri sana tavsiye ediyorum kendine iyi bak görüsmek üzere…
-
Tuna diyorki : 07 March 2008
Bune Kardeşim Yahudiler Bir B*kmuş Gibi Göseteriliyor uLan !
-
@yh@n diyorki : 07 March 2008
güzel film setredin bence
-
hayal diyorki : 07 March 2008
evet ben bu film izlemiştim çok güzel bir film kesin izlemeniz gereken filmlerden biri.
-
runnya23 diyorki : 07 March 2008
site yetkilileri sizden bir ricam var constantine ve lanetliler kraliçesini bu siteye eklemeniz ailecek bayılıyoruz bu filmlere mükemmel filmler bulup bu siteye koymanızı aşırı şekilde istiyorum
-
cenk diyorki : 07 March 2008
Film Çok Güzel.Yalnız Yahudileri Sevmedigim ve yalancı olduklarını bildigim için 10 üzerinde 5 veririm. unutmayınki turkiye ,içinde bu tür filmler çekiliyor tek taraflı olarak sözde Ermeni tohumnlarının yalanları için…
-
onur diyorki : 08 March 2008
memo-lee tavsiyen icin tesekurler …
arkadaslar burda neyin ne oldugu onemli diil yahudi veya bir baskasi bu filmde izledikleriniz almanlarin yahudilere yaptigi katliyamin canli ornegidir tabi her ulke ufakta olsa bir soy krim yapmistir her nekadar kabul etmesekde bunu bizde yaptik ermenilere ve yahudilere.. ki alman irki cok milliyetci ve acimasiz dir almanlarin atalarini incelerseniz
hayrete duse bilirsiniz cunku kanlarinda bu var .. ayrica turkiye almanlarla rusya savasi sirasinda destemeklemeseyditurklerde bugun yahudiler gibi almanlar tarafindan katledile bilirdi ve ruslar almanlari durduramasaydi suan butun dunya alman di … buna itiraz edemezssiniz edecekseniz once okuyun derim
-
slave diyorki : 08 March 2008
tarihinden zerre kadar ders almamis kendini dunyanin en ustun irki sayan dürzüler,,,
ruhun sad olsun hitler….
filmi buyuk bi keyifle izledim : ))) cok tsk…….. -
gökhan diyorki : 08 March 2008
onur’a…
onur bence okuması gereken biri varsa o da sensin. eÄŸer türkler yahudilere soy kırım yaptı diyebiliyorsan çok fazla okumaya ihtiyacın var. tarih boyunca yahudilerin en rahat yaÅŸadıkları ticaretlerini yaptıkları dinlerinin gereklerini yerine getirdikleri topraklar osmanlı topraklarıdır. öyleki bu topraklarda kendini mesih ilan eden bir yahudi müslüman olması karşılığında bağışlanmıştır ve bugün hala türkiyenin en zenginlerinin de aralarında bulunduÄŸu sebetayistler yani o sözde mesihle beraber müslüman olanların torunları sözde müslüman özde yahudiler istedikleri gibi yaÅŸamaktadır. ermenilere gelince soy kırım olması için kitlesel ve haksız saldırılar sonucu öldürülmeleri gerekirdi oysaki ölen ermenilerin tamamına yakını nefsi müdafaha sonucu o bölgelerin sahipleri tarafından öldürülmüştür ki onlardan 1 gittiyse bizden de 1 gitmiÅŸtir. insanlara tavsiyelerde bulunmadan önce tavsiye ettiÄŸin ÅŸeylerin doÄŸruluÄŸundan emin ol…
-
duyguu diyorki : 08 March 2008
ya çok güzel bir fil kesinlkle zaman kaybı dğil izlemenizi gönüldn isterim:)
-
memo-lee diyorki : 08 March 2008
helal sana onur kardes,muhtesem bir yorum hic bir millet kusursuz degildir…onur kardes ben almanyada kaliyorum seb nerdensin?
-
onur diyorki : 08 March 2008
gökhan kardesımm ınan bana ülkemı ve halkımı senın savundugun gıbı severım ben sadace her ulkede bır ırka bu sekılde baskılar ve toplu katlıamlar yapıldıgını benım kadar ıyı bılıyorsun ve turkıyede bu yapıldı dedıgın gıbı bunlar varlıklı ınsanlar nedenı ne calıskanlar okurlar sanatsal yeteneklere sahıpler buyuzden zengınler kımse gelıp ceplerıne para koymadı bunların kendı zekalarıyla kazandılar ve bız bunu hazmedemedık ve mallarına el koyma yasası cıkartık el koyduk ve onları ulkemızden kacırdık cogunu katlettık bunlar bu ulkede oldu yahudılerden cok bu hırıstıyanlara yapıldı sen yapılmadı dıyosun ama bu ulkede bundan 10 sene once sıvasta alevılerı yaktılar fırsatını bulsalar gene yaparlar … dedıgım gıbı yoldan gecen her hırıstıyana sor dedelerı kesınlıkle ya bu ulkede oldurulmustur yada mallarına elkonup sınır dısı edılmıstır
-
onur diyorki : 08 March 2008
memo-lee şuan japonyadayım burda okuyorum tokyo unıversıtesı ama ıstanbulluyum normalde kardesım tesekurler
-
burak diyorki : 08 March 2008
ne soykırım ne vahset ne de yahudileri haklı çıkarma cabası bu gercek yasanmış bir olaydır oskar schindleri arastırın bakın almanların da yahudilerin de yaptığı insanlık ayıbıdır.. bir adamın sadece insanları ayırtetmeksizin varını yoğunu harcayıp onları katliamdan nasıl kurtardığını anlatır..ne yahudileri savunuyor ne de almanları aşağılıyor..biz türkleri soykırımla suçlayan çoğu millet tarihte soykırımın gerçek suçlularıdır..bu dünyada insanlara cenneti osmanlı ve diğer 15 türk devleti ile biz yasattık..yine bu cennet yasanacaksa onu yine biz yaparız..
-
re1gn diyorki : 08 March 2008
eger hitler bu soykirimi yapmamis olsa idi bn dunyanin suandaki halini dusnemiorum.cehennemden cok farkli olmazdi sanirim.dunyanin basina bela olacak bi irki onceden olacaklari ongorup temizlemis.onur kardesm sende turkiyede ermenilere soykirim yapildi derken biraz daha dusun olenlerin sayisina baktgn zaman esit hatta bizim kaybimiz daha fazla bu nasil soykirim?tamamiyle savas esnasinda daha once orda rahat rahat yasamalarina izin verilmis olan ermeniler kiskirtilmis toprak vaadedilmis turk asker ve halkina cephe almalari saglanmis yani bu tamamiyle mefsi mudafa hitlerin yaptgidr soykirim onun disinda soykirimci ariosaniz fransa ya bi goz atin.ayrica hitlere de tesekkurler ellerine saglik.son bisey burasi film sitesinden cok siyaset meydanina donmeye baslamis filmler hakkinda yorumlari onune gecilmis ozel konusmak isteyenler msn alsin orda devam etsin.
-
Yusuf diyorki : 08 March 2008
ben yine söylüyorum film süper,ama birbirimizi kırmamıza gerek yok,bundan ders çıkaracak bizler değiliz (çünkü biz
Allah a şükür sağlamız öyle yada böyle bize birşey olmaz, çünkü ister sağ ister sol ister müslüman bizim ortak noktamız hep dürüstlük mertlik ve adalet olmuştur)bundan ders çıkarması gereken yine yahudilerdir.Adaletten anlamayan yine onlardır. -
yildirim diyorki : 09 March 2008
duygucum sana net adresimi yaziyorum ben romanyadan yaziyorum sen nerden’ eucanoz@hotmail.com
-
yusuf diyorki : 09 March 2008
bence insanlarbu filmi izledikten sonra ermenilerin hocalıda yaptıklarının yanında hiç kalır kadınların karnındaki çocuğu çıkarıp kocasının kafasını kesip kadının karnına koyan vekadın genç yaşlı çocuk demeden öldüren o dünyayı karıştıran ermenilerde ihşaallah hocalı diye bir film yapar dünyada onların ne lanet bir toplum olduğunu anlar
-
memo-lee diyorki : 09 March 2008
onur kardes seni ve yorumlarini özellikle en son yorumunu yürekten tebrik ediyorum,keske her vatansever senin gibi olsa….bende almanyada resim ve ic design isiyle ugrasiyorum ayni zamanda tiyatro oyuncusuyum,hem su anda tokyoda üniversitede ve özel hayatinda hep basarilara imza atman dilegiyle görüsmek üzere….
-
dost diyorki : 09 March 2008
onur tarih hakkında atıp tutuyosun.okuduğun iki kitapla kendini tarih profesoru mu sandın. o okuduğun kitaplarıda yanlış anlamışsın.tarih ole kolay yargılanıcak bişey değildir.hele senin gibi kendi tarihine atıp tutmasını pek sevenler varken ne diyeyim ben daha. ha ben tarih ve senin hakkında bu yorumları nasıl mı yapıyorum. onuda merak ediyosan söyleyeyim. tarihçiyim. AYIP AYIP!
-
dost diyorki : 09 March 2008
ONUR’A
tokyodayım unıversite okuyorum diye yzmışsın.aferim sana.hangi bolumde okuyosun merak ettim. tarih bölümünde okuyosan japon tarihi herhalde. Yok başka bölümde okuyosan ne diye tarih hakkında bir uzman zannediyon kendini. -
dost diyorki : 09 March 2008
onur’a
sevgili onur
size son olarak ÅŸunu söylemek istiyorum. EÄŸer japonya da ki japonlara da tarihimizi böyle anlatıyorsan vay halimize.1915 olayları (tehcir) yasası senin iddia ettiÄŸn gibi bir katliam deÄŸildir.ASLA .buna tarihte savaÅŸ hali denir. Bir genosid ( katliam ) olması için planlı olarak yok edilmesi gerekir insanların. (almanya da olduÄŸu gibi) Ama 1915′te bir zorunlu göç vardır. o kadar okuduÄŸun kitaptan bu kadar basit biÅŸeyi bile anlamadıysan sana tek tavsiyem sen kitap okumayı bırak bence. -
dost diyorki : 09 March 2008
son olarak şunu ifade etmekte yarar görüyorum.EN BÜYÜK FENERBAHÇE.
-
caballero diyorki : 09 March 2008
Defalarca seyrettim…..her yas araligimda hemen hemen…her seferinde dersler cikardim…..tüm zamanlairin en iyi anlatimlarindan……icine girdigim ve hissettigim, hayat kadar gercek yapilmis bir fenomen….
tesekkür ederim
-
mmm diyorki : 09 March 2008
dosta
yalan söyleyen tarih te tarihcide utansın ben doğuluyun benim atatalrım anlatırlar bu olayı geçmişi uzak değil canlı şahitler var hala ermenilere karşı bir kırım yapılmıştır ama soykırım olurmu o kadarını bilemem çünkü ermeniler kurtuluş savaşında cepheye götürülmediler cepheye giden atalarımız döndüklerinde bi talanla karşılaştılar kundaktaki bebeler öldürüldü kadınlarımız öldürüldü alıp ermeniyi başımızın üstünemi koyacaktık gereken ne ise o yapıldı ama soykırım olmadığı kesin çünkü savunmasız insanlarla uğraşanlar ne kadar soylu olabilirlerki. iki tarafta kayıp vermiştir bu soykırımdan ziyade iç hesaplaşmadır bence saygılar hocam.. -
mmm diyorki : 09 March 2008
pardon kurtuluş savaşı demişim 1. dünya savaşı
-
onur diyorki : 09 March 2008
ARKADAÅžLAR MADEM TARIHI COK IYI BILIYOSUNUZ OLMADI DIYE KONUYOSUNUZ ANA BU ULKEDE SOLCULARA BILE SOY KIRIM YAPILDI
VE SEN ALMANYA RUSYA SAVASINDA TURKLER ALMANLARA BOYUN EYDI EGER EYMESEYDI BIZIM SONUMUZDA YAHUIDLER GIBI OLURDU
KONUSUYOSUNUZ AMA KABULLENMEK ISTEMIYOSUNUZ KI BENDE ISTEMIYORUM AYRICA IKI TANE TARIH KITABI OKUMADIM ARKADASIM BU KONU ÜZERİNDE ISTANBUL UNIVERSITESINDE 2006 DA ARASTIRMA YAPILDI VE KENDI ULKENIN DEKANLARI NE YAZMIŞ GIT OKU MADEM TARIHCISIN -
Führer diyorki : 09 March 2008
YaÅŸasın Hitler !!!! YaÅŸasın tarih boyunca müttefik olduÄŸumuz Almanya !!!! Yahudiler gerçek yüzlerini ÅŸu anda gösteriyorlar ki Hitler taa o zaman anlamış…
(Ayrıca Hitler Türklere düşman olmamıştır.EÄŸer olsaydı o zaman hiç acımadan girerdi Türkiye’ye bunu unutmayın.Kuzey Afrikaya girmiÅŸ adam ki buraya girmesin…)
YAŞASIN TÜRKİYE CUMHURİYETİ !!! -
Führer diyorki : 09 March 2008
Ayrıca Curchill’in İsmet İnönü’ye yaptığı savaÅŸa gir teklifinin reddedilmesi Türk-Alman İttifakının bir sonucudur…(Soykırım kabul edilemez bir olaydır…)
-
lordcool diyorki : 09 March 2008
ya arkadaslar neyin tartısmasını yapıyosunuz anlamıs deilim film güzel ve zevkle izleyeceginiz bir bas yapıt bu arada nazilerin katlettigi insanlar yahudi degildi bunu bi çok kiÅŸi bilmez museviligi benimsemiÅŸ hazar türkleriydi hitler safkan alman ırkını degil safkan yahudi ırkını piyasaya sürme pesindeydi ne alaka diyenlere bir kiÅŸinin yahudi olabilmesi için yahudi bir kadının rahminden dünyaya gelmesi gerekir bu savas almanlara ingilizlere fransızlara yada ruslara bir fayda saglamadı bugunki israilin kurulmasına ve ABD nin saglam temeller atmasina sebep oldu…
-
ömer diyorki : 10 March 2008
film mükemmel ama benim anlamadığım bu kadar acılar çeken bir millet neiçin aynı acıları başka millete çektirir bu dünyanın bir osmanlıya ihtiyacı var
-
çakır diyorki : 10 March 2008
pöffffffffffffffffff
-
canan diyorki : 10 March 2008
ilk başlarda sıkıldım hezamanki yahudilere yapılan eziyetleri anlatan bi film olmasından doayı ama sonlarına dgru güzelleşen bi film ama çok etkileyici ve sürükleici bi öyküsü oldugunu düşünmüyorum ama çok emek sarfedilerek yapılmış bi film herkezin ellerine saglık :D
-
Burak diyorki : 11 March 2008
Arkadaşlar malesef hepimizin tarih bilgisi keşmekeş içinde.
Hitlerin yetiÅŸtiÄŸi dönemlerde Almanya ve Polonya’da her ÅŸey yahudilerin elindeydi. Bu iki ülke bir çeÅŸit sömürgeydi. Hitlerin nefreti buradan kaynaklanıyor.
Türkler ermenileri katletmesi diye bir durum söz konusu değildir. Bilakis ermeniler Türkleri katletmiştir, üstelik bunu Türklerle iç içe yıllarca yaşadıkları halde Rus işgalinin başlaması üzerine yapmışlardır. (Bizzat şaitleriyle konuşma imkanım oldu )Nitekim konuyla ilgili arşivleri açma cesaretini gösteren tek ülkede Türkiye.
“Türklerin yahudilere soykırım yapması” ifadesini ilk kez burada gördüm. Bunu yazan arkadaşın art niyetli olduÄŸuna eminim. Bence çok yanlış bir tutumuydu Osmanlı’nın ama tarih boyunca yahudileri hep koruması. Hatta Endülüs’te bunları hıristiyanlardan Osmanlılar kurtarmış ve istanbula getirmiÅŸlerdir. Oysa en büyük ihaneti yahudiler yapmıştır ki Musul Kerkük meselesi gözümüzün önünde duruyor. Dahası yahudi ideolojisi bu gün dünyayı kasıp kavuruyor malumunuzdur.
Aslında söylenecek çok şey var. Filmlerden etkilenip tarih yazmaya çalışan arkadaşlara teessüf ederim. -
AKREP diyorki : 12 March 2008
LAN MAL OGLU MAL BİZ SOY KITRIM FİLAN YAPMADIK BİLMİYOSASN OKU ÖGREN ERMENİLER KÖYLERE SAVUNMASIZ İNSANLARA SALDIRDI YAKTIKLARI KÖYLERİN HADDİ HESABI YOK BİZ DÜNYAYA KARSI TEK BASIMIZA SAVASIP 4 MİLYON SEHİT VERDİGİMİZ SAVASTA BİDE ONLAR ARKADAN VURDU BİZDE DEFPOLUN MEMLEKETİMİZDEN DEDİK YOLDA TELEF OLDULAR BUDA ALLAHIN TAKTİRİ İLAHİSİ filme gelince süper cok önce izlemiştim almanların hayvanlıgını anlatıyo kim olursa olsun bu insan ogluna yakısmaz
-
AKREP diyorki : 12 March 2008
bilgizlik yapıyo dostum ama bi bk bilmiyo bizim atalarımız asla soykırım yapmadı savınmasız kimseye saldırmadı kadınlara cocuk lara dokunmadı asker askeri öldürür cocuk kadın öldüren asker deyil pisliktir
-
alirıza diyorki : 15 March 2008
arkadaşlar canana aynen katılıyorum.Ayrıca onur yorum yazanların tahihi ögrenmeleri için bol okumaları tavsiyesinde bulunmuş.Onurun söylediklerini hayretle okudum.ONURCUM Türklerin ermenilere karşı kesinlikle bir soykırım uygulaması yoktur.Olduğuna dair kendi ellerinde ve arşivlerindede bir gelgeleri yoktur. aksine ülkemizde ermenilerin türklere soykırım yaptıklarına dair hem rusya arşivlerinde hemde türk arşivlerinde bu belgeler mevcuttur.Erzurum,Van,ardahan,Kars illerimizdede ermenilerin vatandaşlarımıza soykırım uygulayarak katlettikleri vatandaşlarımızın toplu mezarlar bulunmaktadır.Bizim o tarihte ermenilere yaptığımız tek işlem(ayaklanmalarından dolayı) mısıra sürgüne göndermek tabi bu esnada yolda hayatını kaybeden ermeniler olmuş bunlar çığırtkanlık yaparak bize soykırım uyguladılar diyor.Bu düzmecelere tarihini bilmeden inanan sen ONURU esefle kınıyorum.
Film süper
-
hoop_07 diyorki : 17 March 2008
ARKADASLAR BENCE BU MESELEYİ TÜRKLER YAHUDİLER VEYA ALMANLAR(hitler) OLARAK DEGİLDE İNSANLIK OLARAK DÜSÜNMEK GEREKİYOR EGER BU DÜNYADA YASIYORSAK SADECE BİZİ İLGİLENDİREN YANİ TÜRKLERİ OLAYLARA DEGİL HEPSİNİ ELE ALMAK GEREKİR MESELE ACIK İNSANLIGIN DOGASINDA YOK OLUS OLDUGU GİBİ YOK EDEDİŞ DE VARDIR SADECE ALMAN YAHUDİ DEGİL BİZ TÜRKLERİN DE KENDİ İCERİSİN DE YOK EDİŞ VARDIR HATIRLAYALIM SİVAS OLAYI MADIÖAK OTELİ MARAS KATLİYAMI OSMANLININ TOPRAK UGRUNA SAVASLARI VE İSTİLASI VE COK OLDUGUNDA PAYLASAMAMASI KENDİ KARDESLERİNİ ÖLDÜRMELERİ YANLIS ANLAMAYIN KÖTÜLEMİYORUM AMA BUNLARI SÖYLEMEK GEREKİYOR BİZ TÜRKLER DİGER IRKLARDAN DAHA AZ KATLETMİŞİZ AMA KATLETMİŞİZ GERCEK İNKAR EDEMEYİZ BİZİMKİLER KENDİLERİNİ DE KATLETMİŞ AMA NEDEN HEP BİR DIŞ MİHRAK VAR OLDU BU DÜNYADA KİMİ TOPRAK İÇİN KİMİ TOPRAGINI SAVUNMAK İÇİN TOPRAGINA TOPRAK KATMAK İÇİN AMA ÖNEMLİ OLAN ŞU ARKADAŞ DEMİŞ RUSLAR OLMASAYDI ONLARDA KATLİYAM YAPMIS HEMDE HİÇ AZ DEGİL AMA NE OLMUŞ KOSKOCA RUSYA AMERİKAN KAPİTALİZMİNE YENİK DÜŞMÜŞ AMERİKANIN DÜNYAYA YAYDIGI BREZİLYA DİZİLERİ RUSYAYI BİTİRMİŞ NASIL İNSANLARI CALİŞMAZ DİZİ İZLER ÜRETİM YARIYA DÜŞER İCAT YOK ÜRETİM YOK SÜREKLİ TÜKETİM HATTA SEX YOK COCUK YOK ALKOL COK İŞİTE KISACA ANLATTIM UMARIM AMERİKA NEYAPIYOR BU SIRADA İCATLAR RENKLİ TV LER VS VE ŞUAN RUSYA DOLAR KULLANIYOR AMA BİZİM BAŞIMIZDA ÖYLE BİR ADAM VARMIŞKİ BUNLARA ASLA ALET OLMUYOR M.KEMEL ATATÜRK. BENCE İŞTE O ALLAHTAN VARMIŞ RUSYA DEGİL KÜBA HALEN TEK TV KANALLI VE YAYIN SİYAH BEYEZ TEK GAZETELİ VE HEPSİ SİYAHBEYAZ VE DEVLETİN BUNLARA DİKKAT ETMEK GEREKİYOR GERCEGİ GÖRÜP OYUNLARA GELMEMEK GEREKİYOR BİZ BÜYÜK Bİ HALKIZ KİMSE BİZİ YIKAMAZ KATLEDEMEZ KİMSEYE ALLAHTAN Kİ DEMEYELİM BİZ KENDİMİZE YETER VE SAHİP CIKARIZ NEKEDER KENDİMİZİ KETLETSEKTE BİRİMİZ CIKAR DUR DERİZ ALMANADA YAHUDİYEDE RUSA DA KİMSE AMA KİMSE TÜRKİYEYE GİREMEZ ALMANYA ASLA BİZİM YANIMIZDA OLMADI BİZİM SAMİMİ DUYGUSAL YANIMIZI İŞ GÜCÜMÜZÜ KULLANDI BİZİM TEK VE ÖYLEDE KALACAK TEK DOSTUMUZ AZERBEYCANDAN BASKASI DEGİLDİR KIBRIS BİLE DEGİL TURKMENİSTAN FALAN DA DEGİL
-
hoop_07 diyorki : 17 March 2008
İSKOCYAMIM SON KRALI FİLİMİNİ İZLEYİN
-
muti diyorki : 19 March 2008
film İNANILMAZ her karesi dıkkatle izlenmeli
-
bilen diyorki : 21 March 2008
Film bir başyapıt.Gerçekten güzel ve etkileyici hatta o kadar etkileyici ki yorumcu arkadaşlar birbirine girmiş:)
Seyredecek arkadaşlara; film siyah beyaz,lütfen alıcınızın
ayarlarıyla uÄŸraÅŸmayınız:)))Tarihimize gelecek olursak;sütten çıkmış ak kaşık degiliz elbette ama soykırım yapmadık.Adı üstünde’soykırım’.Yapsaydık 400-500 yıl elimizde olan ırklar(yunanlılar,ermeniler vs)bugün var olamazlardı.Öyle Almanya gibi 3-5 seneden bahsetmiyorum.Fazla akademik bir açıklama olmadı ama ..neyse idare edin artık. -
gerekeni bilen diyorki : 24 March 2008
onur die bi arkadaş konuşmuş böle güzel bi filmin üstüne yorumlar iidr diee düşünmüştüm ama sayende sinirlerim bozuldu sen ermenilere yapılanların nedenlerini onlardan ve tokyoda örenmee çalışma gel burda yurdum insanından ören o yılları yaşayanlardan ören annesi karnındaki çocuğu sen mi öldrsem bn mi die yazı tura atan ermenilerin devamndan dil.ki bilen arkadaşımıza katılıyorum osmanlı soykırıma başvursaydı şuan ne okuduğun tokyo nede yunanlılarvs kalırlardı.
-
paris diyorki : 28 March 2008
onu bunu bırakında!! sarıkımışta telef edilen binlerce askerimizin konusu siz tarhiçiler tarafından neden masa yatırılmıyor ???
üstün ırk meseleside gözü görenler için “tarihte de.” açık ve nettir!!
nazilerin, yahudilere yaptıgına kısaca it dalaşı derler :D
saygılar…. -
OzAn diyorki : 02 April 2008
Sevgili Onur elinden nasıl böyle kelimeler düştü hayret..bizim atalarımız savaÅŸtayken savaÅŸa gitmeyen ermeniler meydanı boÅŸ bularak dış devletlerinde etkisiyle köyleri yagmalamış gelecek Türk nesli olarak düşündükleri bebeklerimizi katletmiÅŸ…siperdeki atalarıızın eÅŸlerini agaçlara asmıştır ..Büyükbabam köyüne döndügünde eÅŸini bir agılda bulmuÅŸtur…dünyanın hiç bir arÅŸivinde bizim ermenilere soykırım yaptıgımız yazmaz bu yüzdendir ki onlar bizle dikkat et hiç bir politik ortamda buluÅŸmazlar ama bizde ingilterede ve rus arÅŸivlerinde onların yaptıkları çok net vardır …kaldıki biz cephelerden döndügümüzde bize ekmek yedigi yaÅŸadıgı yere ihanet edenlere her türlü ÅŸey yapma hakkımız bile varken …sadece sümüşüzdür…ve emin ol o dönemde bir katliam yada soykırım yapsak ÅŸuanda hangi göç eden ermeniden bahsedecekti ki?…bir tane kalırmıydı …konuları asla bilmeden yada taraflı yerlerden ögrenmeyin ..benim büyükannemi asan komÅŸularını çoçuklarını öldüren ermeniler bu topraklardan sürülmüştür…o zamanlarda ermenileri kandıran bize karşı kullanan ülkeler bakmak lazım….ve düşmanlıkları sürdürmemk lazım yarattıgımız korkular sadace bizi esir alır ÅŸu anda izmirde ermeni arkadaÅŸlarımda var yahudide..tarihte ermeni ve yahudilere en çok hak tanıyan ülke türkiye yada osmanlı ismi ne olsada bizdik ..bugün bile hala kordonda yada büyük ÅŸehirlerimiz mutelif yerler hep yabancılara aittir…artık bu düşmanca yada tuhaf garip düşünceleri bırakın yeni nesil olarak yaÅŸadıgımız cografyayı nasıl anlayabilir yorumlayabilir ve nasıl daha yaÅŸanılası kılabiliriz bunları düşünmeliyiz….Flime gelince Spilbergi hiç begenmeyen biri olarak bu flimin yeri ayrı diyorum gerek görüntü kalitesi gerek çok fazla eleÅŸtiride bulunmaması olayı yalın veremeye çalışması flimi daha güçlü ve özel yapmış Dünyada Oscar gibi insanlar daha çok olması dilegiyle …
-
mali diyorki : 11 April 2008
arkadaÅŸlar bırakın kimin kime soykırım yaptığını, herkes taraflı kaynaklardan kiÅŸilerden duyduklarını anlatıyor, ÅŸunu da herkez bilsinki dünyada her toplum soykırım yapmıştır, çünkü insanoÄŸlu hayvandan farksızdır…
-
KafkasÖmer diyorki : 14 April 2008
öncelikle film için admin arkadaşlara teşekkürler.
ONUR kimsin sen ya ne akla hizmet sözde ermeni soykırımı konusunu tekrar ısıtıp milletin önüne koyuyosun türkler hiçbir zaman hiçbir millete karşı soykırım yapmamışdır Osmanlı devletinin gayrimüslimlere karşı hoşgörüsünü herkes çok iyi bilir millete oku diyeceğine ilk önce sen oku tarihe bak bak ki ne kadar saçmaladığını gör. bu ülkede herkes kardeş kardeş yaşarken bu kardeşliği senin gibi provakosyon yapan insanlar bozuyor türk kürt ermeni azeri rum boşnak yugoslav ve diğer bir çok milletin yaşadağı ülkemizdehiçbir millete ayrıcalık yapılmamıştır. Herkes eşit haklara sahiptir. -
sempatizan diyorki : 14 April 2008
film 7 dalda oscar almıs kimsenın eleştirmeye hakkı yok .
artı olarak osmanlı yahudiye hiçbir zarar vermemıstır ama onlara guvenmemıstırde . bir takım insanların yaptıklarını butun osmanlıya butun türklere maletmeye kimsenın hakkı yoktur. Türk milleti ulu bir millettir yeni nesil bu ululugu haketmesede tarihimiz zaferlerle doludur. geriye baktıgında tek gururlanıcak millet rük milletidir tarihimize sahip cıkalım artı bir müslümanın yahudiye sempati duyması olagan bişi deildir . onlardan ne dost olur ne arkadas . ırkçılıksa bu ırkçıyım. dogmamıs cocugu öldüren bir millettir yahudiler ve hitlerin yahudilere yaptıklarının ne denli dogru oldugunu kanıtlamak için ellerınden gelenı yapıorlar . aAllah muslumanlara hidayet sabırlar ihsan eylesın . -
eliteboy diyorki : 19 April 2008
delinin biri kuyuya bi taş atmış sonra herkes peşinden atlamış arkadaşlar yapmayın lütfen türkiyede olan olaylar neden bu durumda zannedyosunuz çabuk galyana geliyoruz
flimi izlemedim daha ama yapaılan yorumlar flimde izleme istegi dogurdu içime
herkese iyi seyirler site yönetiminede teşekkür ederim başarılarının devamını dilerim -
hasan serhan torun diyorki : 18 May 2008
hitler ii ki orduya girmiş yükselmiş ve yahudilerin soylarını kurutmaya yönelik atılımlar yapmış her ne kadar tam olarak kurutamama bile yine candan tşk ler Yhudiler de insan bu eziyetleri çektiklerini görünce çok üzüldüm ama mantıklı düşününce haklı buluo insan Yahudiler şu an herkesin de bildiği gibi dünyayı yönetiyor çünkü para onlarda dünyanın tek süper gücü olarak görünen Amerika dünyayı yahudilerin emirleriyle ve paralarıyla yönetio dünyanın da ne halde olduğu belli israil-amerika-ingiltere türkiye nin en büyük düşmanlarıdır ve türkiye yq olacaksa bu devletler tarafında yq olacaktır orduya adam sızdırılmaya çalışılıyor ama nafile türkiye sahipsiz diil nice Hitlerler ve Atatürkler dünyaya gelecek inş YAŞASIN TÜRKİYE CUMHURİYETİ YAŞASIN LAİKLİK!!! film muhteşem
-
burcu diyorki : 20 May 2008
Ermeni soykırımı yaptığımızı zanneden,tarihinden habersiz Türk Gençliği(!)şu gazı bırakıp sadece film hakkında yorum yaparsanız bizim de işimize yarayacak hayırlısıyla.Yaşasın LAİKLİKmiş Yaşasın Deniz Baykal zuhaha allahm ya gaz toplumu
-
hitler diyorki : 01 June 2008
kesınlıkle ızlenılmesı gerek..ayrıca outpost ve pıyanıst hatta ve hatta cokus falldown:D
-
ÅŸakir diyorki : 08 June 2008
defalarca izlenecek bir yapım
-
sertayg diyorki : 09 June 2008
Güzel film, bunu buraya koyanın alnından öperim.. Bi de şu açılmayan, ya da sesi bozuk filmlere bi el atsanız.. Onaramıyosanız da kaldırın siteden, iştahımız kabarmasın..
-
med cezır diyorki : 12 June 2008
oldukca guzel bır fılm.mutlaka ızlenmelı bu tarz fılmler.emegı gecen herkese cok tesekkurler…
-
bilgeseyyah diyorki : 19 June 2008
harika bir holocoust filmi..yahudiler bu iÅŸi biliyo…dünyada var olan diÄŸer zulumler de iÅŸenmeli bence, söz gelimi(yani o kadar çok var ki)Endülüs İspanya olurken holocousttan daha fazla müslüman katledildi…bir sürü insan Hıristiyan olmaya zorlandı ve reddi halinde öldürüldü…tarih pek çok soykırımla dolu..ama nedense hollywood bunları çekmiyo!neden acaba????
-
sevqi diyorki : 12 July 2008
faşizmin acı yüzünü açıkça gösteren harika bir flim..emeğinize teşekkürler.
-
frederic diyorki : 02 August 2008
sevgili kafkas ömer bende türk oğlu türküm ama sen yinede tarihimizi iyice birdaha incele, evet biz türkler olarak soykırım yaptık ama çok haklı gerekçelerle yaptık. ermenistanın başkenti erivan nerede bir bak bakalım işte oraya kadar kazım karabekir komutasındaki askerler tarafından kesilerek vede canlı olarak gömülerek sürülmüşlerdir. atatürk ün ulakları tarafından götürülen emri ile geri dönmeye ikna edilmiştir.. yoksa bugün bir tane bile ermeni kalmayacatı.
-
AGAMEMNON diyorki : 09 August 2008
ılk gosterımınde sınemada seyretmiş ve etrafımdakı ınsanları önemsemeden hüngür ağlamıştım,televızyonda da defalarca seyrettım ve tekrar agladım demek 15 sene sonra dahı gönül parcalayan bır temaya verılen tepkı aynı ben 35 yaşına geldım ama bu basyapıtın yüreğimdeki etkisi hiç değişmemiş!!
-
freedom diyorki : 07 February 2009
MÜKEMMELLLLL…ırkcılığın acı yüzünü gösteren her insanın mutlaka izlemesi we her izlediÄŸinde de ders çıkarması gerekn müthiÅŸ bir film
kahrolsun faÅŸizm… -
freedom diyorki : 07 February 2009
bu soykırımı sawunan cahiller bu zamanın yahudilerin filistine karşı soykırım yapması ozamnın yahudilerine soykırım yapılmasını haklı göstermez…
-
arslan diyorki : 15 February 2009
ben onur arkadaşımıza tamamen katılıyorum az bile yazmış atalarımız ne güzel sölemişler yılanın başını küçükken ezeceksin ama biz yılanı insanlığımızdan büyüttük fakat şimdi bizi ısırmaya çalışıyor sonumuz hayırlı olsun film gerçekten güzel olmuş emeği geçenlere teşekkür ederim
-
arpaçlı diyorki : 25 March 2009
steven bence duyumlarını en derin bir şekilde yorumlamış ona iyi ve tüm dünyanın kabul ettiği arşivleri versek VE DESEKKİ KARDEŞİM MADEMKİ İNSANLARI YAHUDİLERE KARŞI YORUMLUYABİLİYORSUN ATATÜRKÜNVATANI İÇİN YAPTIĞI MÜCADELEYİDE ANLAT DERİM BEN KÜLTÜR BAKANLIĞIDA ALAKASIZ BİR İNE BUNU SİPARİŞ EDEBİLİR SAYGIYLA
-
ismail diyorki : 14 April 2009
adama gercektn küfür ediyorum bütün yahudileri öldürmedi die
-
pulse diyorki : 15 April 2009
arkadaslar bu filmi yukklermisiniz abd den yaziyorum sizlere hadi bi yardim
-
murat diyorki : 17 June 2009
kardeÅŸlerim bu safsatalara neden inanıyorsunuz anlamadım..yahudilerin, ortadogu topraklarına,yani kendilerine vaad edilen (kendilerince) topraklara dönmeleri, günümüz tarihinde degil,yüzyıllardır olan ve adınada BÜYÜK GÖÇ dedikleri göçün gerçekleÅŸtirilmesi oyunlarından biridir.Dönemin alman hükümetide bu göçü hızlandırmıştır.şöyleki,hitleri siyasete sokanlar ve destekleyenler ve paraya boganlar bizzat yahudilerin ileri gelenleridir.büyük göçü gerçekleÅŸtirmek için onu destekleyerek ”bizi vaat edilen topraklara gönder” diyerek normal yahudi vatandaÅŸlara zor kullanılmış ve bu zor kullanmada tabiki kötü olaylar olmuÅŸtur.tabi normal yahudi vatandaÅŸ ta dedesinin babasının yurt edindigi toprakları bırakmak istememekte.alman hükümetinin asıl amacı BÜYÜK GÖÇ’e destek olmak…tabi önümüze konan senaryo, yahudilere acımak, onları soykırıma ugramış,zulüm görmüş millet olarak dünyanın gözüne soka soka mazlum millet imajı verilmek istendi yıllarca.arkadaÅŸlar,holiwood yahudi milletinin elinde..tabiki piyanis ve bu tarz filimleri yapacaklar dünya,onları mazlum bilsin.ama olmuyor onların nasıl bir millet olduklarını,bu sene tüm dünya gördü,filistin halkına ne zulümlerin yapıldıgını.önceki senelerde yaptıkları bu sene kadar ortada deyildi.türkiye olmasaydı belki yine bukadar gündemde olmayacaktı…haa arkadaÅŸlar birde,bir arkadaşımız en çok osmanlı yardım etmiÅŸtir demiÅŸti çok dogru hatta eklemek gerekir,yahudilerin bu BÜYÜK GÖÇ iÅŸlemi baÅŸladıgında türkiyede yahudileri bukgar ve yunan sınırından almış ve gidecekleri yere götürmüştür bilgilerinize sayın arkadaÅŸlar….birde iyi araÅŸtırmak lazım arkadaÅŸlar.kulaktan dolma bilgilerle yanıla biliriz,hatta yazılı kaynaklarda bile.benimde hatalarım olabilir kusura bakmayın….selametle
-
ismail arslan diyorki : 18 July 2009
izlemedn ölmeyin ;)
-
hazer diyorki : 26 July 2009
ben bu yıl çok iyi bi film izledim yahudilerle ilgili siz hala bunlara mı takıldınız??? google a filistin yazın dram yazın zulum yazın hemen o film çıkıyo karşınıza…
-
Hüseyin diyorki : 04 January 2010
Gelmiş Geçmiş en iyi nazi filmi zaten imdb de en iyi 250 film arasında ilk 10 da
-
tomak diyorki : 04 January 2010
TÜRKÜ SOY KIRIMI YAPTI DİYE SUCLAYAN AHMAKLAR Bİ KERE TÜRK OLMADIĞINIZ TARİHİNİZİ BİLMEDİĞİNİZDEN BELLİ,,ZÜLMÜN VE SOYKIRIMININ HER TÜRLÜSÜNE KARŞI İNSAN OLARAK,TÜRKLERİN SOYKIRIMI YAPTIĞINI SÖYLEYENLERİDE ŞİTDETLE KINIYORUM..KATLİYAMI YAPAN ERMENİLERDİR,HALA YAPMAKTALAR AZERBEYCAN BU İŞİN CANLI ÖRNEĞİ, RUSLAR TAA ERZURUM A KADAR İŞGEL ETTİKLERİNDE ERMENİLER ONLARDAN YÜREK ALARAK..KARADENİZDE İCİNDE OLMAK ÜZRE DOĞUDA KATLİYAM YAPMIŞLARDIR,BU FİLMDEKİ KATLİYAMIDA ŞİTDETLE KINIYORUM..HİTLERİDE KINIYORUM..Bİ İNSANIN DİNİ DİLİ IRKI MESEBİ NE OLURSA OLSUN BAŞKALARININ ÖZGÜRLÜĞÜNÜ KISITLAMADIKCA YAŞAM HAKKINA SAHİPTİR,,İNSANIN YAŞAM HAKKI KUTSALDIR,,CÜNKÜ İNANCIMIZA GÖRE TÜM İNSANLIK MÜSLÜMAN OLMASADA OLMAK İCİN ADAYDIR,, BİZLER GÖREVİMİZİ LAİKI İLE YAPTIĞIMIZ SÜRECE BU İŞİ BAŞARACAĞIZ,,YER YÜZÜNE ADALET HAKİM OLACAKTIR..
-
kerem diyorki : 04 January 2010
ya bu yahudileri kim düzecek.az kaldı az türkiye geliyor yakında bekleyin siyonist domuzlar..
-
BOOrock diyorki : 04 January 2010
HERKES SİYASET YAPIO SİYASET NEDİR DİYE SORUN Bİ KENDİNİZE ALLAH AÅžKINA SORUN ADAM AKILLI Bİ CEVAP BULABİLECENİZ Mİ YAAA ….. kimi yahudiye küfür eder kimi ermeniye, kimi kürte, kimi de siz soykırım yaptınız diye türke eder HEY ALLAHIM YARATTIÄžIN İNSANLARI GÖR SANKİ BU IRKLARI yaratan sen deÄŸilmiÅŸsin gibim davvranıyolar önce İNSAN OLUN İNSAN …………………..
-
hamit diyorki : 04 January 2010
bencede ellerine saglik hitler kardas seningibileri az gelir bu dunyaya
-
Yavuz diyorki : 04 January 2010
Tomak kardesıme katılıyorum….DUnya ve osmanlı tarıgınde SOYKIRIM yapmayan tek mıllet ÅžANLI TÜRK MİLLETİDİR…! Tarihi bilmeyen arkadaÅŸlara tavsiyemdir pc basında yuzlwece saat gecırırken 1 saatini kendi tarıhınıze ayırmanız nerden geldııgınızı bılmenız acısından ve kım oldugunuzu kavramanız ve bakıs acınızın degısmesı bakımından cok manidar olacaktır..Bilmeden konusmak gaf tır ve peygamber efendımız (s.a.v) ^^ BİLMEİĞİNİZ ÅžEY HAKKINDA KONUSMAYIN^^ buyurmustur.. Anlayacagınızı ümit ederek sevgı ve saygılarımı sunuyorum… (Türk milleti Asla Sotkırım yapmamıstır..!) Film e gelınce Yagudiler yarım mıllettır..Allahın cehennemın en kor bölümüne mahkum ettiÄŸi bir millettir..İnsan olarak cektıklerının ılahı bır adelet olduguna ınanıyorum… Fİlm yapım olarak güzel..Site admınlerıne emeklerınden oturu tesekkur edıyorum…
-
camel diyorki : 04 January 2010
onur arkadasım bilmeden okumadan atmısın ermeni soykırımı diye en iyisi sen okumayı ve yorum yapmayı bırak hazır japonya da takılırken git orda katledilen yunuslarla ilgilen …
-
james_33 diyorki : 04 January 2010
Bildiğiniz üzere Almanların yahudilere soykırım yaptığı bir gerçektir.Türkler ise ermenilere soykırım yapmamıştır.Tecrit yasasıyla birlikte ermeniler göç ettirilmiştir.Tabiki göç sırasında ölen olacaktır.Yukarıda bazı arkadaşların da bahsettiği gibi ermeniler çok ciddi katliamlar ve zulumler yapmışlardır.Benim üzüldüğüm nokta bizim onlara aynı şekilde karşılık vermeyişimizdir.Bugün ermeniler, Türkler soykırım yapıyor diye çığırtkanlık yaparak lobiler oluşturma çabasındadırlar.Gerçektende o dönemde ermenilere soykırım yapsaydıkta çığırtkanlıkları gerçek olsaydı.Biz şanlı bir millet olarak, ermenilerin bize yapmış oldukları insanlık dışı uygulamaları malesef kendilerine yapmadık.
-
sorunlu diyorki : 05 January 2010
hani soykirim deniliyor ya : ) yazik ki hitler bunu yapamamis yapmis olsaydi simdi yahudi diye bir sey olmazdi… ayni sekilde türkler de ermenilere soykirim yapmadi ki yapsaydi emin olun ermeni diye bir sey olmazdi… tarihte yasamis bir millet olarak anilirdi ikisi de hatta belki unutulmus olurlardi coktan.
onur denen sahisa kizmayin millet : ) muhtemelen yahidi ya da ermeni asillidir neneleri dedeleri de (ki bunu herkes bilir az cok bunlar cocuklarini bu yalanlarla büyütürler) böyle anlatmistir. onun bildigi en büyük kaynak onlardir. tarih okuyun demis : ) bizim dedelerimiz o tarihi yasadi belgeledi üstelik ama senin dedelerin sadece sana anlattiklari kadar varlar o kadar. dedeleriniz sözde soykirim yalanini atti ortaya sonra ilk inanan da kendileri oldu bu yalanla da coculugunu cocugunu büyüttü, bu yüzden de hepsinin gözü kapalidir gercek yasanmis gecmis tarihe.. kendi uydurduklari masali hem kendilerine hem cocuklarina anlatip duruyorlar da hala… yazik…
-
ibrahim diyorki : 05 January 2010
ermeniler’e birinci dünya harbinde yapılan kısasa kısasdır.birincisi fransız ihtilali ile baÅŸlayan milliyetçi akımlar ilk önce yunan,sırp ve bulgar halkını ayaklandırıp empreyalist güçlerin desteÄŸi ile ÅŸu anki pkk ile aynı örgütlenmeye gittiler.bir ülke kurmak için ve tarihindeki ezikliÄŸin hışmıyla baÅŸta türk ve müslümanları kesip biçip geri kalanları ayaklarında giyicek ayakkabı bile kalmadan anadoluya sürmekti.milyonlarca müslüman baÅŸta marmara olmak üzere anadolu ya göç etti.osmanlı 1. dünya harbinde elinde kalan tek gayri müslim ermenilerdi,osmanlıyı daha savaÅŸ baÅŸlamadan parçalara ayırıp paylaÅŸan itilaf devletleri,ermenileri gaza getirip,donanması olmayan 3 cephede savaÅŸan osmanlının tek ikmal yolu olan anadoluda,ayaklanmalar çıkarmalarını saÄŸlamış,ikmal yollarını kestirmiÅŸtir.bu zorunlu göç yani tehciri doÄŸurmuÅŸtur.bu tehciri 5.kol tabir edilen kürt aÅŸiretler saÄŸlamıştır.başı bozuk çetelerden oluÅŸan bu kol,o zamanlarda köylrei ermeniler tarafından yok edilen insanlardan oluÅŸmuÅŸtur.bu insanlarda ermenileri güleryüzle karşılayacak deÄŸil elbet,türk tarih kurumunun eski baÅŸkanının açıklaması tehcir esnasında 300 ile 400 bin arası ermeni ölmüş yada öldürülmüştür.bunun adı bana göre nefsi müdafadır.eÄŸer o gün topraklarımızdan 1.5 milyon ermeni göç ettirlmeseydi,bu gün türkiye denilen bir devlet olamzdı.dünün düşmanı ile bu günün düşmanı aynıdır.bize düşen atalarımıza ve onların bıraktığı vatana sahip çıkmaktır.
-
zaman diyorki : 05 January 2010
selam.
çok sefer izlediğim,harika bir film.
site yöneticileri sizden ricam;yorumları iyi okuyun ve buraya gelip de kafatascılık yapan,faÅŸist,ırk çı pezeveng lerin yazdıgı yorumları kabul etmeyin.bu ırk çı ibnelerden nefret ediyorum.bak ÅŸimdi ben küfr ettim,yayınlamazsınız.onların yaptıgı yorumların benimkinden ne farkı var bide oturun onu düşünün.yahudiler benim için arap müslümanlarından daha deÄŸerli insanlardır ayrıca.madem ırkçılık yapıyosunuz,bende böyle diyorum.nerde ne kadar arap varsa ta …..
film güzel mutlaka izleyin derim. -
ibrahim diyorki : 05 January 2010
ikinci olarak yahudilere osmanlı ve çocuğu olan türkiye hiç bir zaman soykırım yapmamıştır.aksine endülüs emevierinin yıkılması ile ispanyolların katliam yaptığı arap müslümanları ve yahudileri gemilerle kaçırıp toprakların getirtmiştir.yahudileri başta izmir ve istanbul olmak üzere bir çok eyaletine iskan ettrimiştir.gelelim türkiyeye,2. dünya harbi başlamadan önce hitlerin baskısından kaçan bir çok bilim adamu türkiyedeki üniversitelere gelmiştir.hatta einstein bile türkiyenin teklifini kabul etmişsede daha sonra abd ye göç etmiştir,muhtar kent ismini duymuşsunuzdur.şu an coca colanın en büyük ceo su.bu zat sizce nasıl dünyanın en büyük şirketinin başına geçti.cevabı 2. dünya harbinde.muhtar kentin babası 2.dünya harbinde türkiyenin fransız büyükelçisiydi,bu dönemde 10binlerce yani shindlerin kurtardığının 2 3 katı yahudiyi türk vatandaşı olarak gösterip alman işgali altındaki fransadan kaçırıp kıbrıs üzerinden şu anki israil topraklarına kaçırtmıştır.yani yahudilerin yaptığı ahde vefa dır.yalnız shindlerin filmini çeken yahudi hollywood bu anlamda iki yüzlülük yapmaktadır.ayrıca bu büyük zulmü gören yahudilerin daha büyük zulmü filistinlilere yapması peygamberimizin yahudilerden asla dost edinmeyin hadisinin ne kadar doğru olduğunu kanıtlar nitelikte
-
hakan diyorki : 05 January 2010
anlatılmayacak kadar güzeldi…
-
uÄŸur diyorki : 05 January 2010
holywood un devamlı soykırımı sıcak tutmak için hazırlattugu filmlerden biri ..yahudileri acındırarak iyi göstermeye çalışıyolar..sürekli bu böyle ..
-
uÄŸur diyorki : 05 January 2010
bu arada zaman adlı arkadaÅŸa…ırkçılıktan ve faÅŸistlikten bahsediyo..araplara saydırıyo..bu ne diyet bu ne lahana tursusu..
-
erkan diyorki : 05 January 2010
onur sen kesin ermenisin japonyada okucağına gel türkiyede tarihini öğrendfe adam ol bi laf vardır osmanlı adaleti diye bundan mahrum kalmışsın o kolladığın ermeniler hamile kadınların karnından bebekleri kesip alan vahşi değersiz mahluklardır sen gel bilader tasrihi bi oku rusyada uzmanlar toplu mezarlar buldular kars ardahanda bulunanlar hep türktü b-unu biliyomusun bilmiyosan googleden bak bide okumak için taaa japonyaya gitmişin ama halaaa caHİLSİN bide allahınızı severseniz ne alaka bu filmle ermeni soykırımı ben anlamış diilim onur ermenisin belli bari burda provokasyon yapma sana tari
hi bilen arkadaÅŸlarım bi yerleriyle gülüyo…öğrenmek istersen gel saya türkiyede öğretim tarihi cahilliÄŸin devam etmesin… -
ahmet diyorki : 05 January 2010
nedir kardesim bu hitler cekememezligi hitler kadar basiniza tas dussun. asil lider hitler. hay hitler.
-
ahmet diyorki : 05 January 2010
zaman misin nesin haddini bil sizin gibiler satar bu ulkeyi. sonuna kadar turkum irkciyim .
-
ahmet diyorki : 05 January 2010
onur musun nesin adamin asabibi bozma bende sivasliyim bugun olsa gene yakarlar sivasta. herkez haddini bilecek
. -
Quan diyorki : 05 January 2010
Inasanin hayatinda izlemek zorunda oldugu en dünyanin en güzel filmlerinden biri. Olayda hic bir abarti yok yerler dogru kisiler dogru isimler bile dogru inanmayan filimin belgeselini izleyebilir. Almanyada 6 sene okudum almanlar 2. dünya savasini en ince ayrintilarina gercek videolarla okullarda gosterirler, gelecek nesillere yaptiklari utanc verici cinayeti gostermek amacli. 2.Dünya savasinda 40 Milyon insan ölmüstür bunun 6 milyonu yahudidir. Ayrica almanlar sadece yahudilerin deil ALman olmayanlarin, sakatlarin, özürlülerin, yaslilarin, Müslüman veya zencilerin, sanatcilarin, ögretmenlerin ve daha bir cok topluma dinsel veya kültürel destek veren her birey gurubu katletmistir.
Evet Yahudi yanlisi filmler vardir ve bende bu filmlere karsiyim ama bu film tamamen gercegi en ciplakligiyla gosterir. Hic bir abarti yoktur.
Siteye tesekkür ediyorum. -
LosT diyorki : 05 January 2010
bir baÅŸyapıt arkadaÅŸlar bu ben bu fılmı 3 kere falan izlemiÅŸtim ve halada izlenir süper bir film…
-
zaman diyorki : 05 January 2010
uÄŸur;
bak adaşım,yahudiler bir soykırıma ugramış.bebekleri fırında yakılmış,çocuklarına kadınlarına tecavüz etmiÅŸler.bu bir insanlık ayıbıdır.sen gelipde bunu ÅŸimdi ki dünya düzenin de ve ”bazı yahudi devlet adamlarının,maÅŸaların,mafya babalarının”kalkıpda filistinde orda burda milleti kıymasına baÄŸlayarak dan;”ÅŸerefsiz yahudiler iyiki ölmüşler,keÅŸke hepsi ölseydi,iyi olmuÅŸ ipnelere”der gibi konuÅŸursan.benim için faÅŸist,ırk çı ve pezeveng sindir.ne o zaman ki yapılanlar doÄŸruydu,ne ÅŸimdi ki yapılanlar.bu memlekette yaÅŸasın hitler,iyi yapmış diyen faÅŸist gavatlar var.böyle bir mantığı ne insanın zürriyetine sığdırırım,ne de siyasete,politikaya…ÅŸimdi anlatabildimmi dostum??? -
erhan diyorki : 05 January 2010
yahudiler tüm dünyada katliam yapıyorlar.. peki bunları kim bir film konusu yapacak merak ediyorum.. alman iş adamını kınıyorum keşke buraksaydıda hepsini katletselerdi..!
-
t_garret diyorki : 05 January 2010
izleyin ama etkisinde kalmayın
‘Bir gün bütün yahudileri öldürmediÄŸim için bana küfredeceksiniz’ (Adolf Hitler)
-
ZD diyorki : 05 January 2010
Film mükemmel :)
nedenmi çünkü dünyanın en zalim en vicdansız kavmini o kadar masum göstermişki izleyenler ağlayabilir.bu buyuk başarıdır gercekten oskarlık ama yalancılık dalında::)
siteye tÅŸkler -
baykuzu diyorki : 05 January 2010
savaş her ne olursa olsun insanlık için çok kötü bişey sonuçta 50-60 milyon insan ölmüştür.filme gelirse bir başyapıt herkesin islemesini tavsiye ederi 10 üzerinde 10
-
camel diyorki : 05 January 2010
filmden çok yorumlar başyapıt olmuş masallah fikir sahibi insanları görmek güzel:D
-
AZILI TURK diyorki : 06 January 2010
arkadasla oncelikle slm bunlar gercek ama acidir ki tarihi turk irki en anlamli ve en guzel bi sekilde yazmistir hic bir soykirim yapmamistir ermenile ne yazik ki dunyada ikici sirada birinci sirada ise yahudile adam gibi dursala bunlar olmazdii
-
ayÅŸe diyorki : 06 January 2010
EVET SOYKIRIM ÇOK KÖTÜ BİRÅžEY…İNSAN BÖYLE BİR VARLIK BAZILARININ HIRSLARI BAZILARININ CAHİLLİKLERİYLE BİRLEŞİP NELER OLDU BU DÜNYA DA
AMA GELECEK NESİLLER ARTIK BUNU YAPMAMALI ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜN DE DEDİĞİ GİBİ “YURTA BARIÅž CİHANDA BARIÅž”
-
ayÅŸe diyorki : 06 January 2010
ayrıca Türklerin tek dostu da azerilerdir geriye kalanlar hep cıkarları doğrultusunda yanımızdaydılar.bugün ermeni soykırımını kabul eden fransa değilmidir 1.dünya savaşında kendi topraklarımızda ermenileri fışkırtan!sizce bu bir tesadüfmüdür
-
maystro diyorki : 06 January 2010
YA ARKADAŞLAR BEN BİRAZ ADMİNLERE SESLENMEK İSTİYORUM BEN BU FİLMİ 4 SENE ÖNCE İZLEDİM VE ETKİSİNDEN KURTULAMADIM.ARŞİVİME EKLEMEK İÇİN BU FİLMİ ARAMADIĞIM YER KALMADI AMA FİLMİ SADECE YEŞEDIĞIM ŞEHİR DEĞİL TÜRKİYE ÇEPINDA BULAMADIM VE ŞİMDİ BU FİLMİ SAYGIDEĞER İZLEYİCİLERİMİZLE PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN SİZLERE NE KADAR TEŞEKÜRETSEM DE YETMEZ SAYGILARIMLA.
-
kartal diyorki : 07 January 2010
arayıp da b ulamadığımm bir filmm muhteşemm ötesii
teşekkürler sitemizee valla 10 numarasınız -
zaman diyorki : 07 January 2010
ayÅŸe;
ermeni soykırımı vardır,hemde sapına kadar.ne zaman bunu kabul edersek o zaman adam olmaya baÅŸlıcaz.istediginiz kadar bagırın cagırın,o soykırım yapılmıştır.okumadan etmeden bağıran çağıran zavallı ülkücü gençlik pozlarına girmeyin.zavallı olmayın,okuyun,tarihden ders alın,medeni olun,insanı sevin.türk nekadar insan sa yahudi de o kadar insandır.ırkçılık,kafatascılık,faÅŸistlik yapmayın.nerde ne kadar arap varsa hepsini öpüyorum tekrar…
bu arada sayın adminler yorumlarımı kesmeyin,yoksa size darılırım bak…. -
kemal diyorki : 07 January 2010
slm arkadaslar soykirim soykirim diyorsunuz zamaninda osmanliya muslumana yapilmiski bizde onlardan ogrenmisiz ve yapmisiz bize yapilanlarin yaninda bizimki devede kulak kadar bu kabul edin sunu da unutmayin hadis leri iyi okuyun her seyleri iyi anlarsiniz buraya yorum yapanlardan herdinde insan bulunmaktadir buyuk 4 kitabi billestirin ve yuzlestirin ama her kitabin orjinalini bulun site yoneticilerine tsk guzel filmdi
-
arslan diyorki : 07 January 2010
HELAL OLSUN BU ALMAN’LARA
HAYYYYYYYYYYYYYYY
HITLER!…
-
gafti123 diyorki : 07 January 2010
yahudilerin cektikleri drami anlttigi doru ama az bile yapilmistir suan da dunay da ne kadar kotuluk varsa baslarinda yahudiler vardir para onlarin allahidir ilac sirketleri silah sirketleri petrol akliniza gelck her sey savas basltp savas bitrr ilac satabilmek icin hastalik cikarir suan dunya da nerdeyse butun buyuk sirketlerin sahipleri yahudur USA UK basta olmak uzure butun dunyayi yonetiyorlar
-
Ömer diyorki : 08 January 2010
mükemmel bir film. yıllar önce izledim ben bu filmi. hayran kalmıştım yine hayran kaldım. site yöneticilerine çok teşekkürler. evet almanların yaptığı insanlıkla uzaktan yakından alakalı değil. ama gafti ye katılıyorum bu soykırıma maruz kalanlar yahudiler olduğu içinde hiç üzülmüyorum. şu an hepimizin hayatında onlar var. onlar bunları haketti. güzel bir film izlemeye değer. bu film zaman öldürmez tam aksine beyinler için çok zaman kazandırır..
-
ugur diyorki : 08 January 2010
BURAYADA ALMANCILAR TOPLANMIS NEDEDİKLERİ BELLİ DEGİL,, FİLM E YORUM YAPIN HAYATA DEGİL,,, AYRICA İKİ KÜLTÜRÜN ARASINDA KALMIS İNSANLAR OLARAK TURK LÜKTENDE BAHSETMEYİN,, ANLAMAZSSINIZ CUNKU
-
kenan diyorki : 08 January 2010
Nazi ler en iyisini yapmıs. Daşakları öpülcek adamlarmış aferin onlara.
Ülkelerinden temizleyip attılar. Bİzde bir kürtleri yakıp gaz odalarına atsaydık.
:D -
veysel diyorki : 09 January 2010
her zaman oldugu gibi yahudi probagandasinin yapildigi bir film ama gercekten güzel bir film birde onur adli arkadasa fazla yüklenmeyin cünkü daha ögrenci ögrenecek türkler ve osmanli hic bir zaman soykirim yapmamistir arti soykirimdan kacan yahudileri simdiki yerlerine osmanli yerlestirmistir aslinda yahudiler simdiki türkmenlerin yasadigi iraktaki musul kerkük bölgesini istemislerdi devami gelecek
-
uÄŸur diyorki : 10 January 2010
açık açık konuÅŸuyonuz atıp tutuyo kimisi onur kiÅŸisel algılama ama solculuk saÄŸcılık iÅŸi farklı meselelerden doÄŸmuÅŸ ÅŸeylerdir ve soykırımla uzaktan yakından alakası yoktur ve bir dost olarak geçen kiÅŸi tehcir yasasına göre göçe mecbur edilen ermenilerden ölen çok var…ancak ÅŸunuda söyleyim ölen ermenilerin çoÄŸu salgın hastalıktan geri kalan kısmı ise direnmeleri ve çatışma çıkarmaları sebebiyle ölmüş-öldürülmüştür…öldürülmesi kelimesine parlayacak olan varsa parlamasın boÅŸuna zaten o dönem savaÅŸ ortamıydı bunun olması doÄŸal…hitleride bu zamanda tanısam ellerinden öperdim ÅŸerefsizim…böylesine gereksiz ve bela bir ırkın temizlenmesi gerektiÄŸini ta o zamandan anlayıp icraate geçmiÅŸ bir insan…bi insanlık suçu iÅŸlediÄŸi doÄŸrudur ama günümüz devlet önde gelenlerinin yaptıkları yasalmı??vatanı için bütün hayatını harcamoÅŸ bir Atatürk’ü birde hitleri bilirim…
-
uÄŸur diyorki : 10 January 2010
YAHUDİ PROPAGANDASI diyen arkadaÅŸlara tüm içtenliÄŸimle gıcık oluyorum…bu güne kadar rambo-ultimatom-ironman vb bir sürü filmde (amerikan sineması) amerikan propagandası yapılıyoduda nerdeydiniz? rambo herzaman çeçenleri öldürdü ve siz kafanıza siyah bi kuÅŸak baÄŸlayıp gezdiniz ultimatom filminde kahramanı bi deniz subayıdır göyyaa ıraktaki teröristlerin elinden kendi halkını kurtarıyodu eee peki ironman oda aynı oda ıraklı teröristlerden ıraklıları kurtarmadımı…yapmayın lütfen be gidip bir yahudiye bir kürde bir ermeniye laf ederken anadamarınızı sömürenleri esgeçmeyim…küçük iÅŸleri farketmek kolay…
-
uÄŸur diyorki : 10 January 2010
ZAMAN; İYİ OKU BUNU
SENİN GİBİ GÖT HERİFLER BU ÜLKEDE YAŞADIĞI SÜRECE
OGÜN SAMAST’LARA DAHA ÇOK İŞ DÜŞÜYO DEMEKTİR SEN
O TÜRKÇE KONUŞTUĞUN DİLİN DEĞERİNİ ANLAYAMAMIŞ
BUNCA YIL SANA YAPILAN HAKSIZLIÄžI KAVRAYAMAMIÅžSAN
SENİN O ARAPLAR KADAR BEYNİN YOK DEMEKTİR…
bu arada yukarda bi arkadaÅŸ war ibrahim adında kardeÅŸim çok güzel anlatmışsın az birazda büyük yazsaydın keÅŸke bu ZAMAN gibi pezevenkler okuyupta kanının nerden nasıl geldiÄŸini öğrenseydi…
-
alperen1 diyorki : 10 January 2010
ermeniler hainlik lerinin kurbani oldu
-
KLUİVERT diyorki : 11 January 2010
bu filme bile kötü diyen var :D
arkadaş git çitlenbik filmini izle o zmn ,,, -
way_unusunu diyorki : 11 January 2010
beyin çok önemli bir organdır ,çalışanı daha makbuldür , az çalışanı da işe yarar , çalışmayanı kötü sonuçlar doğurabilir ,
-
GEZGEZOG diyorki : 11 January 2010
YORUMCULARA…
yorumlari okudum filimin kalitesini anlamak icin.kalite belli anladim fakat anlayamadigim birbirini belki hayatlarinda hic görmemis kisilerin burada bile birbir lerine tahammülü yok,buda tabiki egitimsizlikten kaynaklaniyor türkiyenin durumu malum askeri egitim oluncada bunlar kacinilmaz olsa gerek.
egitim sart ama adam gibi,emege tsk ler.
-
murat" diyorki : 12 January 2010
SAYIN ADMIN KARDES YUKARIDA YORUM YAPDINI ZANNEDEN ARKADASLARIMA BIR SOHBET SAYFASI YAPSANIZA ORDA TARTISSINLAR FILM IZLEMEYE GELDIK BURAYA YORUMLARA BAKIYORUM MILLET TARTISIYOR GIDIN BASKA YERDE TARTISIN
-
zaman diyorki : 13 January 2010
direkizle net ekibi tarafsız olduÄŸunuz için size teÅŸekkür ediyorum.ne üdüğü belirsiz bi adamın(büyük ihtimalle tinercidir) ÅŸahsıma,”göt herif”,”pezeveng” küfr lerini içeren yazsını yayınlamadınız.ama benim içinde hiç bir küfr bulunmayan,sadece kendimi savunma hakkımı kullandığım yorumumu yayınladınız.çok demokrat ve ATATÜRK ün ülkesine layık idareci lersiniz,tebrik ve teÅŸekkür ederim….
(lütfen bunuda yayınlamayın,sadece siz okuyun yeterli,amacım reklam yapmak değil) -
Metin diyorki : 14 January 2010
Führer zaten yahudi idi herÅŸeyin bir yahudi devleti kurulması ve dünyadaki yahudilerin birleÅŸmesi için olduÄŸunu bilseydiniz almanyadaki öldürülen yahudilerin ispanya krallığını destekleyen yahudiler olduÄŸu için öldürüldüğünü ve Dünyadaki öldürülen yahudilerin bir devletin oluÅŸturulabilmesi için göz den çıkarılan yahudiler olduÄŸunu bilseydiniz….devamı burda anlatılamayan gerçekleri var.
-
bonus diyorki : 17 January 2010
arkadaslar turklerin lugatinda kendi milletinin disindaki milletlere hayir deme huyu yok birakin soykirimi bagiramazlar bile nedenmi ; en guzel ornek birakin eskiyi gunumuze gelin bakin kurtler zap daglarinda icimizde ulkenin heryerinde askerlerimize katliam yaparken bizim insanimiz napiyo onlari besliyo kanal aciyo parti kurduruyo soz hakki taniyo ve dunyanin hicbir yerinde gorulmemistir ki bir teroristi dagdan inen bir caniyi katili serbest birakiyo ve izin veriyo torenlerle gelmesine bizim bastakiler boyle iyi boyle sicak kanli yuzlerce onlar icin sehit vermesine ragmen diktatorluk uygulayamiyor iyi niyetli seyler kaldiki soykirim yapacaklar hadi cnm hic inandirici degil herkez herseyi goruyo hey yeni nesil turklugunuzle ogunun evet ama sakin ulkenizin mudafasi icin kimseyi karsiniza almayin unutmayin yanlizsiniz kimin icin devlet icinmi hihhh cok komik.. bilmem mesajimi aldinizmi..NE MUTLU TURKUM DIYENE..
-
ÅŸeyma diyorki : 18 January 2010
Burcu herkes kendi düşüncesini söylemiş sana milletin düşüncesini eleştirmek düşmez haddini bil..!
-
kunt diyorki : 22 January 2010
Naziler i tüm kalbimle destekledim.. Helal olsun onlara..
-
raretka diyorki : 24 January 2010
Piyanist vari bir film ama daha güzel,
-
f.mehmet diyorki : 26 January 2010
bu filmde yahudı ırkının ezılısını ızleyenler ya da fılmın anlatmak ıstedığını anlayanlar olmak uzere ıkıye ayrılın arkadaÅŸlar zira hala yahudıeÅŸerın nelere uÄŸradığını ve yahudıllığın ezilimini gorenlerın bı b.k anlamadığını hatırlatır ve genel savaÅŸ ortamında ezılenlerın sadece yahudıler deÄŸil ermenıler turkler hatta ve hatta siyahıler ve kızılderıler de olduÄŸunu soylrerım… fakat fılmın ınce ve hassas noktalarını gorenler ıcın fılm harıka bunu bır dal ya da bır sınıfa sokanlara da acıyrum mesela piyanıst fılmıne benzetenler ya da savaÅŸ fılmlerıne…. sunu anlamalısınız kı ozgurluk dıye bağırdığını sanan ınsanlar dunyanın hangı noktasında olursanız olun ozgurluk ozgur olmayanındır. zıra ozgur olduÄŸunu dusunen koleler bır gun mutlaka esaretın kara carsafları arasında uyuduklarını goreceklerdır. ozgurluk, kuraların cığnenmedığı ve sıranın duzenın bozulmadı hayatın meyvelerınden aldığımız tadın ta kendısıdır. esaretın bedelı yoktur ozgurluÄŸun bedelı ıse kıvrak bır mutluluktur. hepinize ıyı seyırler dılerım antı yahudıler ve savaÅŸ fılmı seyrdenler’e de…..
-
ahmet diyorki : 27 January 2010
zaman ve onura atfen yazilmistir.
Umarim birinize israil birinizede ermeni pasaportu verirlerde siz de kurtulursunuz bizde,bir ulkede ekmegini yiyip suyunu icipte nasil bu denli hain olunabiliyor? Dunyada durust bir savas varmi ? -
zaman diyorki : 27 January 2010
ahmet sana bi pasaport veririm alamadan gidersin.şimdi bas git bakalım burdan hadi naş.luzumsuz adam seni..
-
zaman diyorki : 30 January 2010
gercekten çk süper bi film su 2. bölüm kasmasa tam süper olacak ama…
-
ahmet diyorki : 07 February 2010
senin gibi luzumlular yuzunden ulke bu halde. adamlar tokkat atsa diger yanaginizi donersiniz. bize yapilanlari da savunda adamligini goreyim. onu bunu hakli cikaracagina. adamlar sabahtan aksama kadar bizi nasil bitiririz diye plan yapiyorlar senin gibi luzumlularda onlarin ekmegine yag caliyor. ne cok hainimiz varmis.
-
hakan diyorki : 07 February 2010
hitler ta o zaman anlamış yahudilerin gelecekte neler yapacaklarını ama onları önlemeyi öldürmekle seçmiÅŸ…ki bu yanlış bir yol.
ayrıca türkiye-almanya dostluğu vardı.Yoksa Sovyetlere dalarken bize de uğrardı. -
Nothing Else Matters diyorki : 07 February 2010
Yine boş salak yorumlar Film hakkındaki fikrinizi söyleyin diye ayrılmış bi alan burası. Birbirinize bilgiçlik taslamak için değil. Ama nerde anlayacak kafa.. Bu film ve Esaretin Bedeli, Titanic, İngiliz hasta vs. Klasik haline gelmiş baş yapıtlardır Seyretmeyen çok şey kaçırır. Siteye teşekkürler.
-
Saygin diyorki : 11 February 2010
Film yorumlarında bile ırk – tarih konularına dalıp kutuplaÅŸabilen bi milletiz. diÄŸer film yorumlarında dini tartışmalara, ülke meselelerine de deÄŸinildiÄŸini çok defa görüyoruz. herkes birbirine ders verir olmuÅŸ, bunların yeri burası mı? kimin ne kadar okuyup ne kadar bildiÄŸini hangimiz bilebiliriz? film hakkında yorum yapmakdan baÅŸka herÅŸeyi yapıyoruz
-
selçuk bozkurt diyorki : 13 February 2010
film güzel.
-
ahmet diyorki : 27 February 2010
admin bunu yayinla? TC soykirimi kabul etmiyor zaman essegi. sen Tc den o kadar prof dan daha iyimi biliyon?
-
kanka diyorki : 16 March 2010
çok güzelll…
-
amed21 diyorki : 03 April 2010
cok guzel ve anlamli bir filim tabiki insan olan ve yureginde bir nembze de olsa kendini o insanlarin yereine koya bilenler icin etkiliyici. yorum yapan ve insanlik tan nasibini almamis insanlara söyluyorum yorumlarinda sacma sapan yapiyorlar bu filime gulen ve yapilanlari hakli yorum yapanlara sesleniyorum gercekten turkiye kendi tarihiyle yuzlesirse bu hitlerin yaptigindan daha kötusunu kürtlere,alevilere,rumlara,ermenilere yapmis siz önce gidin kendi tarihinizle yuzlesin ondan sonra baska ulkelerdeki soyjirimlari elestirin en buyugunu turkiye yapmista kabullenmek zor geliyor ama ergec yapilanlari yurekli bir basbakan cikip gecmiste yapilan soykirimlari kabul edecektir cunku gunes balcikla sivanmaz,,,,,
-
zeze34 diyorki : 04 April 2010
yahudiler daha buyuk bir devlet olusturabilmek icin kendi insanini katledecek kadar vahsidir. yinede bir irki kotulemek icin yeterlimidir bilmiyorum. hitlerde planin bir parcasiymis. bu yuzden demis bana kalirsa ” birgun butun yahudileri öldurmedigim icin bana kufredeceksiniz diye”
-
zeze34 diyorki : 04 April 2010
bu arada tartismalari okumaktan filmi izleyesim kacti..
-
atakan diyorki : 17 July 2010
Hitler ne demis: oldurmedigim her yahudi icin ileride bana lanet okuycaksiniz.
-
muharrem diyorki : 18 July 2010
bencede guzel bı flım ancak abartıldıgını dusunuyom tamam yahudıler soykırıma ugramıs ancak bu kadar acımasızca katledıldıklerını dusunmuyom anlayamadıgım sılderın ıyılıyımı? yahudılerın nasıl soykırıma ugradıgımı?bugun dusunuyomda atakanın sozune katılmamak mumkun deyıl eskıden yahudılerın bunu hak edecek ne yaptıklarını bılmıyom fakat hıtlerın su gunlerde dunyada olmasını cok ıstıyom
-
dogan diyorki : 23 July 2010
laa noliiii kim kimi furiiii laaaa onurumu furisunizz:))))))
-
İKRA diyorki : 31 July 2010
The Pianiste ______lavita e bella_____ bu filmleride izlemenizi tavsiye ediyorum arkadaşlar. KEMAL ATATÜRK ün DEDİĞİ GİBİ>>> EĞER VATAN SAVUNMASI İÇİN DEĞİLSE HER SAVAŞ BİR CİNAYETTİR<<<<<<
-
yolkeser diyorki : 03 August 2010
izlediÄŸim yuzlerce filmden 1 numara…
-
12332123321 diyorki : 19 August 2010
İnsanın benliÄŸinde var bu savaÅŸma içgüdüsü, karşıtlık , örgütlenme. dünyanın neresinde olursan ol ne tarz insanla karşılaşırsan karşılaÅŸ hep var olan birÅŸey bu…
statda,konser alanında,tiyatroda,mecliste ,okulda,resmi kurumlarda hatta evinizde bile var bu ayrım malesef önlenemezz. şuan bir savaş çıkarsa emin olun birçok nazi belgeseli uzun zaman izlenmez bu savaşın yankılarından dolayı. çünkü nükleer var . kıyamet topları süper silahlar ve benzerii.. savaş tarihlerine baktığımızda tarihlerin aralarında belli süreler görürüz bu süreler hep vardı o yüzden daha çok katliyam ve savaş olacak o yüzden değerli zamanınızı bu tarz filmlerle fazla harcamayın malum beyninize bir bomba düşme olasılığı mevcut -
hamdi diyorki : 06 September 2010
Allah bütün İslam düşmanı milletlerin tez zamanda belasını versin.
-
peynirlikek diyorki : 24 September 2010
bu zmna kadar insanların insanlara ettiğini kimse etmedi..bunun dinle ırkla alakası yok şu etmiş bu bulmuş oh demekle alakası yok ölümü kimse haketmez ki
işte hergün eksiliyoruz..insan olmanın onurunu kaybediyoruz..
BU FİLM BELKİ AZ BELKİ ÇOK AMA BU YAŞANDI EKSİK FAZLA..
İNSANLAR ÅžEÇEMEDİKLERİ BİRÅžEY YÜZÜNDEN ‘SAHİP OLDUÄžU IRK YÜZÜNDEN’ ÖLDÜRÜLDÜ
İNŞ BÖYLE FİLMLER BİR DAHA ÇEKİLMEZ
-
mete diyorki : 29 December 2010
adamda ede ede yahudilere yardım edio hittler güzel bir laf söylemiş bir gün bütün yahudileri öldürmediğim için bana beddua edeceksiniz bu sirail olaylarından sonra h.ttlere şimdi hak veriyorum
-
leell diyorki : 25 April 2011
on numara film ama izleyemiiim
-
gull diyorki : 09 October 2011
emek için teÅŸekkürler, insana deÄŸer vermesini bilen herkesin mutlaka izlenmesi gereken bir film… o zaman da ya da ÅŸimdi, hangi ırka mensup insanlara nelerin yapıldığının hiç önemi yok, önemli olan bunun maalesef insanlara yapılmış olması, sebebi her ne olursa olsun… her ÅŸeyin unutulup üstünün kapatılması deÄŸil ama bu tür filmlere konu oluÅŸturacak olayların hiç bir zaman yaÅŸanmaması dileklerimle… İyi seyirler arkadaÅŸlar.
-
spider diyorki : 26 December 2011
en iyi yahudi olu yahudidir en iyisini yapmis almanlar bir kez daha tebrik ettim onlari simdi o 1000 kisilik yahudi grubu dunyayi somuruyorlar
-
polat diyorki : 02 January 2012
spider noktayı kotussun bende sana katılıyorum
en iyi yahudi oludur. -
YİĞİT S. diyorki : 02 January 2012
Schindler’in Listesi,hiç şüphesiz tüm zamanların en iyi filmlerinden biri.Çarpıcı,etkileyici sahneleriyle hafızalardan kolay kolay çıkmayan ve hiç de çıkmayacak olan bir film.Spielberg’ün elinden çıkan bir baÅŸyapıt.Hollywood’un dahi adamı,Akademinin kendisini uzun süre görmezden gelmesine raÄŸmen nihayet bu filmle ilk oscarını kazanmıştı.Ünlü yönetmen aynı yıl hem Jurassic Park hem de Schindler’in Listesi filmleriyle adeta bir taÅŸla iki kuÅŸ vurmuÅŸtu.Jurassic Park teknik dalda ötüm dülleri toplarken,Schindler’in Listesi de diÄŸer büyük ödülleri süpürdü 1994′deki Oscar törenlerinde.Filmin John Williams imzalı hüzünlü müziÄŸi de bir o kadar unutulmaz.Uzun lafın kısası bu film unutulmazlar arasında,ölmeden önce mutlaka izleneilmesi gereken filmlerin başında geliyor.Not:Türkiye’de faÅŸizm kol geziyor derlerdi de inanmazdım,yorumlara bak,buram buram faÅŸizm kokuyor.
-
Akh diyorki : 02 January 2012
Bi kitapta yahudi olmayanlar hayvandr yaziyorsa, o kitaba tapanlarinda böyle bir muamele görmesi cok normal. Yahudilik bir dini inanctir ama onlar kendilerini irk olarak gördükleri icin ve diger bütün insan irklarindan da daha üstün olduklarina inandiklari icin o savasta kendi kuyularini kendileri kazdilar. Hitler olmasaydi su anda almanya olmazdi.
-
burak diyorki : 02 January 2012
arkadaş insanın ırkını dinini seçme özgürlüğü yoktur bu dünyada allah nasıl yaratırsa öylesin onun için insanları sevin kötüleri sevmeyin bir ırk ne iyidir ne kötüdür içinde iyiler ve kötüler vardır yahudileri sevmeyen arkadaş yahudi doğsaydı kürtleri sevmeyen kürt doğsaydı ne olacaktı tarihe ve olaylara at gözlüğüyle bakmayın kalbinizle vicdanınızla bakın
-
Gözde diyorki : 02 January 2012
Vazgeçin bu faşist düşüncelerden.Evet Yahudi ırkının çok adi bireyleri var her ırkın olduğu gibi.Ancak bu hiçbir şekilde Hitlerin yaptığı katliamın gerekçesi olamaz.Bahsettiğimiz ırk hayvan değil hepsi insan.ve hiçbir insan bu muameleyi hakedemez hak etse bile bunun cezasını verecek kişi hitler değildi.Bu olayların herkes tarafından iyice bilinmesi için bu filmlerin hep yapılması lazım.İnsanlığınızı kaybetmeyin !
-
eray diyorki : 02 January 2012
BAÅžYAPIT…………..DİREK DİREK DİREKİZLE….:))
-
kerem diyorki : 02 January 2012
çok güzel bir film ve tam bir baÅŸyapıttır yorumlara baktımda hiç bir filime bukadar yorum yapılmış merak ettim :) yahudilerden hoÅŸlanın yada hoÅŸlanmayın 2. dünya savaşını alamanlar kazansaydı diÄŸer milletlerede sırasıyla bunu yapacaklardı o yüzden filmi izleyin… turkiyede sıradaydı sovyetlere ve abd ye teÅŸekkür borçlu tüm dünya gelelim ÅŸu ırkçılık denen içi kof cümleye dinlere inanan biriyseniz tüm dinler insanların kardeÅŸ olduÄŸunu söyler, bilime inanan biriyseniz bilimde tüm insanların maymun ve primatlardan türeme tek bir canlı sınıfı yani kardeÅŸ olduÄŸunu ve tüm insanların ortak atadan türediÄŸini söyler neye inanırsanız inanın sonuçta insanlar arasında ırk diye bir ÅŸey yoktur tüm insanlar tek bir canlı türüdür peki ırk nedir; kedi ve köpek ayrı ırklardır çiftleÅŸemez ve yavru veremez bir canlıyı farklı ırk yapanda iÅŸte budur anladınızmı… insanlar arasında ırk diye birÅŸey yoktur aynı tür canlılardır ama doÄŸada sadece insan kendi öz kardeÅŸlerini katleder hemde farklı din ırk gibi aslında tamamen insan uydurması olan saçma sapan nedenlerle iÅŸte bende buna sınırsız insan aptallığı diyorum…
-
yiÄŸit diyorki : 03 January 2012
güzel yurdumun dinamik gençliği,en güzel susan toplumun tam ortasındaymışım gb hissederdm hafiften değişimler baş göstermiş :)) devam.. varlığını sosyal paylaşım sitelerinde sinerek hissettrme
ses ver ;) -
Ali diyorki : 03 January 2012
Gözde sana katılıyorum kahrolsun faşizm kahrolsun hitler
-
McSProo diyorki : 04 January 2012
Beyler neden bizim insanlarimiz (+ ve -) ‘dir anlayamiyorum 2 kiÅŸinin yorumuna illaki diyer 2 kiÅŸi cevap verir bir diyer 2 kiÅŸide mutlak ortada kalir. Neden tek düşünce olamiyoruz. ÅŸimdi bahsim- bunca tarih insanlar birbirlerini öldürdüler kitlece vs.. kabile kabile savaÅŸtılar.. sonuc=0 soykırım diyolar bizimkine lan sizin geçmiÅŸiniz nasilkide.. ama dur ÅŸuan ülkemizi kaosa sürükleme amacı var tabiki illaki soykirimn diyecekler türk kürt diyecekler çünki biroyun içersindeyiz.. aq ermenileri kürt demiyorum PKK’ ve bunu destekleyen tüm o.çoculari’na sesleniyoru. Evet ÅŸuan biÅŸide söylim Bütün bunlar “BUNLAR OLMAK ZORUNDA.. NEDENİ KIYAMET YAKLAŞİYOR Tabiki herÅŸeyin doÄŸrusunu yüce Allah bilir….” YETER.
-
tamer diyorki : 04 January 2012
o bir film 60 çanaklar
-
bekoko diyorki : 05 January 2012
Mükemmel – uzun ama sıkıcı deÄŸil..izletir
-
direniÅŸ diyorki : 06 January 2012
yaudilerin nolur bize acıyın acitasyon filimlerinden bitanesi oyunculuk 10 numara..
-
tarık diyorki : 07 January 2012
adamlara acımana gerek yok zaten ölen ölmüş bizimde birgün öleceğimiz gibi çocuklarada acıma onlarda toprak olmuşlar önemli olan değerlerimiz değilmi allah bizi üstün ırk yarattı teşekkürler tanrım bide beni ölümsüz yaratsaydın başka bişi istemezdim
-
asd diyorki : 10 January 2012
premıum bu. paramız yok hemşerim :)
-
volkan çeliksoy diyorki : 25 January 2012
bu film hitler ile ilgili çevrilmiÅŸ kesinlikle en güzel filmdir….izlemeyenler varsa ÅŸiddetle tavsiye ederim…..
-
THE OSSİ diyorki : 01 February 2012
bir BAŞYAPIT kesinlikle izlenmesi gereken bir film!!!OSCAR SCHİNDLERİN birde belgeselini izleyin arkadaşlar sonra filmi izleyin derim!!!emeğinize sağlık:)
-
Ümit diyorki : 05 February 2012
Gün Gelecek Öldürmediğim Herbir Yahudi İçin Bana Lanet Edeceksiniz. Bknz: (Kavgam) ADOLPH HİTLER
Yorum Yapın




dünya sinemasinin basyapitlarindan bir tanesi her insanoglunun seyretmesi gerektigini düsünüyorum ayrica site yapimcilarina sonsuz tesekkürler…